Wikia

Tambourine
250px-TambourineVsGokuDB02-1-.png
Naam Tambourine
Leeftijd {{{leeftijd}}}
Geboortdatum {{{geboortedatum}}}
Ras Demon
Kleur ogen Zwart
Kleur haar Geen
Debuut Dragon Ball
Familie King Piccolo (vader)

Piano (broer)
Cymbal (broer)
Drum (broer)
Piccolo Jr. (broer)
Kami (oom/vaders goede deel)

Tambourine is een nakomeling van koning Piccolo, in het leven geroepen om dragonballs te verzamelen en eventuele gevaren voor zijn meester uit de weg te ruimen.

Zijn eerste slachtoffer is Krillin, die vlak na het 22ste Wereldtoernooi dood wordt aangetroffen in de kleedkamer. Hij zou de dragoonball en krachtstok van Goku nog even ophalen. Tambourine heeft ook de dragonball meegenomen, waardoor Goku hem kan volgen op de dragon-radar. Hij zet onmiddellijk de achtervolging in en vindt het monster uiteindelijk. De twee gaan een gevecht aan en Goku verliest, hij is namelijk nog erg moe van de finale tegen Tién. Tambourine laat hem voor dood achter en vermoordt krijgers als Bacterian, Giran en Man-Wolf. Hij staat net op het punt om ook Yamcha te vermoorden, wanneer hij telepathisch wordt opgeroepen door koning Piccolo. Het schijnt dat Cymbal is vermoord en Tambourine moet de moordenaars aanpakken. Het spoor leidt naar Yajirobe en Goku. Tambourine is erg verrast en denkt Goku ook een tweede keer te kunnen overwinnen. Goku is echter weer helemaal fit en vastberaden om Krillins dood te wreken. Dit keer wint de jonge saiyan dan ook en Tambourine wordt vermoord met een Kamehameha.

Dit artikel is een beginnetje. Je wordt uitgenodigd op bewerk te klikken om dit artikel aan te vullen.

Around Wikia's network

Random Wiki