Wikia

Raspberry.png

Raspberry

Raspberry is een menselijke soldaat van Frieza. Hij werkt samen met Blueberry om de dragonballs te zoeken.

Verhaal

Raspberry en Blueberry zijn op zoek naar de dragonballs, die in handen zijn van Vegeta. Tijdens hun zoektocht komen ze Bulma tegen, die een dragonball in bezit heeft. Het duo denkt dat zij de locatie van de andere zes dragonballs weten en dreigen dat ze haar naar Frieza gaan brengen. Blueberry en Raspberry weten niets van de dragonballs af, omdat Frieza zijn soldaten in lage rang geen informatie over de dragonballs geeft. Bulma vertelt ze dat als alle zeven dragonballs bij elkaar verzameld zijn, ze beloond worden met een wens. Terwijl Raspberry het liever niet wil, besluit Blueberry om Frieza te bedriegen, en zegt dat Frieza niet langer de mogelijkheid zal hebben om de baas over hen te spelen.

De twee kidnappen Bulma en bevelen haar om ze naar de andere dragonballs te leiden. Dan krijgt Bulma een idee, om ze te laten geloven dat de dragonballs diep onder de zee liggen. Bulma leidt ze naar een grot, waarvan ze denkt dat het een doodlopend eind is. Maar deze grot is de nest voor duizenden krabben die gelegd zijn door een reuzen-krab die Bulma in de vorige aflevering tegen kwam. Blueberry en Raspberry denken dat het duizenden dragonballs zijn, en de reuzen-krab verschijnt om haar nakomelingen te beschermen. Het lukt Bulma om ongemerkt te ontsnappen, maar wordt kort daarna gevolgd door een wanhopige en woedende Blueberry en Raspberry. Hun aanval is echter mislukt, wanneer de reuzen-krab uit de zee komt en ze te pakken neemt met haar klauwen, en weer naar beneden draagt.

Around Wikia's network

Random Wiki