Wikia

SupremeKais.png
De Opperste Kai's zijn het machtigste ras in het Dragon Ball-universum. Ze zien er allemaal verschillend uit en wonen allemaal op andere plaatsen, maar hebben één ding gemeen: ze regeren over het universum. De Kai's staan in dienst van de Opperste Kai's.

Krachten

De Opperste Kai's zijn de opperste heersers van het universum en dus besturen ze het ook helemaal. Ze zijn meestal ook heel sterk.

Verhaal

Er waren vier Opperste Kai's en elke waakt over een deel in het universum. In de tijd waar Dragon Ball zich afspeelt zijn de Noordelijke, Westelijke en Zuidelijke clusters grotendeels vernietigd door Majin Buu en is Oost Opperste Kai de enige van het de groep die nog leeft. Er is dus niet veel meer overgebleven van de oorspronkelijke Federatie. Bovendien is de Oostelijke Cluster ook een puinhoop door de massavernietiging die de legendarische Super Saiyan er heeft aangericht. Alleen het noordelijke sterrenstelsel van de oostelijke cluster is gedeeltelijk aan de vernietiging ontsnapt, en in dat sterrenstelsel ligt de Aarde en de meeste andere planeten uit het Dragon Ball-universum. Supreme Kai regeert nog steeds over de oostelijke cluster, en onder zich heeft deze hij vier Kai's, waaronder King Kai, die elk een sterrenstelsel onderhouden.

Around Wikia's network

Random Wiki