Wikia

NaturonShenron.png

Naturon Shenron

Naturon Shenron is de slechte draak van de Seven Star-dragonballl, die we zien in Dragon Ball GT. Hij is ontstaan uit de wens om alle slachtoffers van Majin Vegeta tijdens het 25e Wereldtoernooi weer tot leven te brengen.

Krachten

Naturon echte vorm.jpg

Naturon's echte vorm

Hij is in staat om het lichaam van andere wezens over te nemen.

Verhaal

Goku, Pan en Giru ontmoeten hem wanneer hij in het lichaam van een mol zit, in gegroeide vorm. Aanvankelijk lijkt hij alleen geïnteresseerd te zijn in het veroorzaken van aardbevingen en wanneer Goku en Pan voorkomen dat hij een hele stad verwoest wil hij pas echt vechten. Het lijkt eerste dat gemakkelijk verslagen wordt. Maar wanneer Pan de vrijgekomen dragonball pakt wordt ze erin gezogen. Nu blijkt dat alleen het mollenlichaam is vermoord en hij rijst op als een grote draak. Zelfs met Pan's krachten is hij nog zwakker dan Super Saiyan 4 Goku, maar Goku weigert het monster te doden met Pan er nog in. Hij verzint een list. Hij doet alsof hij verslagen is en vraagt Naturon Shenron of hij Pan nog één keer mag zien. Dat mag, en zodra het hoofd van Pan uit het lichaam van het beest steekt trekt hij haar eruit. Naturon Shenron begrijpt dat hij het verpest heeft en keert terug naar zijn normale vorm. Hij probeert te ontsnappen en een ander lichaam over te nemen, maar Goku houdt hem tegen, alvorens hem te vermoorden.

Around Wikia's network

Random Wiki