Wikia

Kardinaal Mutchy Mutchy
Cardinal mutchy mutchy.png
Naam Kardinaal Mutchy Mutchy
Leeftijd {{{leeftijd}}}
Geboortdatum {{{geboortedatum}}}
Ras Machine-mutant
Kleur ogen
Kleur haar
Lengte -
Gewicht -
Debuut
Familie Dr. Myuu (maker)
Mutchy.png

Mutchy's ware gedaante

Dr. Myuu wil in Dragon Ball GT het universum veroveren met de grote robot Luud. Er is een hele sekte rond de machine gecreëerd, met Kardinaal Mutchy Mutchy als priester. Dolltaki is degene die het ding bestuurt. Het doel is om energie voor Luud te verzamelen, zodat hij erg sterk wordt. De vereerders van de machine geloven dat het een soort god is die weer op zal staan als ze genoeg bidden. Mutchy Mutchy wil graag de dragonballs hebben om Luud op volle kracht te krijgen en hij stuurt de Para-broers weg om ze te zoeken. De broers ontmoeten Goku, Trunks en Pan en dit trio gaat naar Luud's planeet om een einde aan de sekte te maken en hun dragonballs terug te krijgen.

In een gevecht met Goku wordt Mutchy Mutchy vermoord. Zijn belangrijkste wapen, een zweep, begint dan plotseling te praten en te groeien. Hij wordt een monster en stelt zich voor als Mutchy, de echte priester van Luud. Hij vecht verder met Goku, die nu zijn Super Saiyan-krachten moet gebruiken. Wanneer het lijkt dat Mutchy gaat winnen schiet Trunks Goku te hulp en hij maakt met een energie-aanval een einde aan Mutchy's gang van terreur.

Around Wikia's network

Random Wiki