Wikia

JSVVlogo.jpg

J-Stars Victory Vs is een team battle actie videospel uitgebracht door Namco Bandai Games voor PlayStation 3 en PlayStation Vita op 19 maart 2014.

Het spel combineert de universums van verschillende Shonen Jump-series. Het spel werd voor het eerst aangekondigd in december 2012 onder de titel Project Versus J, in de tweede 2013 nummer van Weekly Shonen Jump.Het werd gemaakt om de 45e verjaardag van Jump herdenken, en wordt gepresenteerd als de "ultieme Jump spel." J-Stars Victory Vs beschikt belangrijkste personages uit Dragon Ball Z, One Piece, Naruto, Toriko, Rurouni Kenshin, Bleach, KochiKame, Gintama, YuYu Hakusho, Hunter × Hunter, Pyu te Fuku! Jaguar, Medaka Box, Katekyo Hitman Reborn!, Beëlzebub, Kuroko's Basketball en Sket Dance. De eerste drie hoofdrolspelers gebruikt om de game te promoten: Goku , Luffy en Toriko, zijn ook te zien in een Droom 9 Toriko & One Piece & Dragon Ball Z SuperSamenwerkingSpecial die werd uitgezonden op Fuji TV op 7 april 2013.

Gameplay

Vergelijkbaar met die van Dragon Ball: zenkai Battle Royale . Een team van twee personages heeft de mogelijkheid om een derde steunpersonage in de strijd te hebben. De vechters kunnen bewegen en vechten in alle richtingen van een 3D-slagveld, die gedeeltelijk vernietigbaar zijn. Personages hebben hun eigen speelstijlen, bijvoorbeeld: Goku en Ichigo zijn mobiele vechters die gespecialiseerd zijn in de strijd in de lucht, Luffy en Toriko liever overhaast in de strijd en ontketenen spervuur ​​van aanvallen tegen hun vijanden, en Kenshin en Naruto zijn gespecialiseerd in de strijd tegen twee tegenstanders tegelijk. Spelers hebben de inrichting van het land te leren en het formuleren van een strijdplan met een personage geschikt. Een verslagen personage komt terug na een ingestelde tijd verstrijkt. Om de strijd te winnen moet alle drie delen van de WIN meter aan de bovenkant van het scherm worden ingevuld, telkens als een tegenstander is verslagen vult een sectie. De meter in de linkerbovenhoek is speler 1 team "Win gauge" en de meter in de rechterbovenhoek is de tegenstander's team "Win meter", linksonder geeft het gecontroleerde personage van het leven- en uithoudingsvermogen-meter, en hij rechtsonder heeft een kaart van het podium. Vechters kunnen regelmatige aanvallen, macht-aanvallen, gebiedsgerichte aanvallen en einde-aanvallen gebruiken:

  • Normale aanvallen: snelle aanvallen die geen uithoudingsvermogen consumeren. Zij zijn het belangrijkste onderdeel van de strijd, en alle combo's beginnen met hen.
  • Vermogen aanvallen: langzame, maar krachtige stakingen die de bewaking van een tegenstander kunnen breken. Zij maken gebruik van uithoudingsvermogen en laat de gebruiker open, maar ze hebben een grote impact als ze verbinding maken en hun vermogen kan worden verhoogd door het opladen van ze.
  • Varieerden aanvallen: lange afstand aanvallen die veel schade maken. Zij maken gebruik van uithoudingsvermogen, maar laat om tegenstanders te raken over een groot gebied. Vijanden kunnen deze aanvallen echter omzeilen.
  • Special Moves: zijn super speciale technieken geactiveerd wanneer de "Voltage Meter" vult. Het breidt uit wanneer teamleden leveren of geraakt worden met aanvallen, en deze krijgt genoeg klappen om de wedstrijd te beslissen of het kan worden losgetrokken. Een voorbeeld van een bekend personage Ichigo Getsuga Tenshou.

Door het gebruik van verschillende technieken kan de speler zijn team naar de overwinning brengen. Leren van verschillende machten van elk personage, bereik en effecten is de eerste stap op weg naar onverslaanbare status.

Characters

Speelbare personages

Vechters
  • Monkey D. Luffy (One Piece) (Base, Gear Second)
  • Boa Hancock (One Piece)
  • Toriko (Toriko)
  • Zebra (Toriko)
  • Goku Son (Dragon Ball Z) (Base, Super Saiyan)
  • Vegeta (Dragon Ball Z) (Base, Super Saiyan)
  • Naruto Uzumaki (Naruto Shippuden) (Base, Sage Mode, Tailed Beast Mode)
  • Sasuke Uchiha (Naruto Shippuden) (Base, Susano'o Mode)
  • Ichigo Kurosaki (Bleach) (Base, Final Getsuga Tenshou)
  • Kenshin Himura (Rurouni Kenshin)
  • Kankichi Ryoutsu (KochiKame) (Base, Fiets 'Chidori')
  • Gintoki Sakata (Gintama) (Base, Scooter)
  • Urameshi Yusuke (YuYu Hakusho) (Base, Demon Mazoku)
  • Gon Freecss (Hunter × Hunter)
  • Yamada Taro (Chinyuki: Taro om Yukaina Nakama Tachi)
  • Medaka Kurokami (Medaka Box) (Base, War God Mode)
  • Tsunayoshi Sawada met Reborn (Katekyo Hitman Reborn!)
  • Tatsumi Oga met Baby Beel (Beëlzebub)
Ondersteuning
  • Rukia Kuchiki (Bleach) (Sode geen Shirayuki: First Dance)
  • Jaguar Junichi (Pyu naar Fuku! Jaguar) (Ramen Drop)
  • Misogi Kumagawa (Medaka Box) (Book Maker)
  • Chitoge Kirisaki (Nisekoi: Valse Liefde) (Ondersteuning teniet Slap)
  • Lala Satalin Deviluke (To Love-ru) (Healing Cheer)
  • Kagura met Sadaharu (Gintama) (Riding Sadaharu Attack)
  • Kuroko Tetsuya (Kuroko's Basketball) (Ignite Pass)
  • Bossun: Yusuke Fujisaki (Sket Dance) (Pachinko Attack)
  • Himeko: Hime Onizuka (Sket Dance) (Pachinko Attack: Start)
  • Schakelaar: Kazuyoshi Usui (Sket Dance) (Pachinko Attack: End)

Andere personages

  • Babaa (Chinyuki: Taro om Yukaina Nakama Tachi)

Gevechtsstages

  • Alabasta (One Piece)
  • Namek (Dragon Ball Z)
  • Konoha (Naruto)
  • Plantaardige Sky (Toriko)
  • Dark Tournament Stadium (YuYu Hakusho)
  • Soul Society (Bleach)
  • Juppongatana HQ Rooftop (Rurouni Kenshin)

Around Wikia's network

Random Wiki