Wikia

Gogeta.jpg
Gogeta is het resultaat van een fusie-dans tussen Goku en Vegeta. We zien hem alleen in DBZ Movie 12 en Dragon Ball GT. Hij heeft meer het uiterlijk van Vegeta en het innerlijk van Goku.

Kracht

Gogeta is een van de sterkste krijgers van het hele universum aangezien hij in zijn Super Saiyan-vorm gemakkelijk Janemba kon verslaan. Hij kan vele Ki-technieken gebruiken zoals de Oerknal-kamehameha. Gogeta kan ook Super Saiyan 4 worden.

Verhaal

SSJ4Gogeta.jpg

Super Saiyan 4 Gogeta

In DBZ-film 12 doen Goku en Vegeta de fusie-dans om Janemba te verslaan. De eerste keer komt er een te dikke Gogeta uit door een fout van Vegeta, maar de tweede keer gaat de fusie tussen de twee Super Saiyans goed. Super Saiyan Gogeta verslaat Janemba met gemak.

In Dragon Ball GT doen Goku en Vegeta in hun Super Saiyan 4-vorm de fusie-dans. Zo ontstaat Super Saiyan 4 Gogeta, het sterkste wezen aller tijden. Het doel van Gogeta is om Syn Shenron te verslaan, maar doordat Goku al veel langer heeft gevochten, en daardoor veel energie heeft kwijtgeraakt, eindigde de fusie in 10 minuten in plaats van 30. Wanneer hij weer opsplitst in Goku en Vegeta zien we hem niet meer terug.

Around Wikia's network

Random Wiki