Wikia

Dragon Ball Z Supersonic Warriors.jpg

Dragon Ball Z: Supersonic Warriors

Dragon Ball Z: Supersonic Warriors
is een vechtspel dat gebaseerd is op de tv serie Dragon Ball Z. en uitgebracht in 2004 voor de Game Boy Advance. De opvolger is inmiddels ook al uitgekomen, Supersonic Warriors 2 en is voor op de Nintendo DS.

Speelbare Personages

De speelbare personages staan bovenin de tabel vermeld en kan je kiezen in het menu voordat je gaat spelen. De support type personages kan je niet kiezen maar alleen via special attacks tijdelijk oproepen in een gevecht.

Speelbare Characters
Support Characters

Story Mode

Speel met de Story Mode het verhaal zoals die personage het heeft ervaren, het is dus ook mogelijk het door de ogen van de slechterik te spelen. Als je bijvoorbeeld met een slechterik speelt zal het verhaal dus ook niet aflopen zoals de slechterik verlies in de Anime serie.

Z Battle Mode

Versla 7 vijanden op een rij met 1 op 1 gevechten of met teams.

Challenge Mode

Met deze mode kan je tegen speciaal gekozen team vechten. bij deze modus kan je niet zomaar een team samenstellen want je moet je wel houden aan de 4 point rule. Hoe sterker de personage die je kiest hoe meer punten hij van de team in neemt. Dus je kunt dus bijvoorbeeld een team van Goku (1 punt), Piccolo fusion kami (3punten) en dan is je Team vol. Denk dus bij deze mode goed na over je Team. Wanneer je een ander Team verslagen hebt verdien je geld, die je in de Shop kunt besteden.

Free Battle Mode

Dit is de gewone dual mode, je kunt een vrij gevecht houden tegen een Com. Het maakt niet hoeveel punten je voor je Team gebruikt.

VS. Mode

Hiermee kan je linken met een vriend(in) die een andere GBA gebruikt, via een Gameboy Advance link cable.

Option Mode

Dit menu bestaat uit 4 opties waarvan 1 unlockbaar is.

  • Setting Hierin kan je de moeilijkheid van het spel instellen en bepalen of de background music aan of uit moet.
  • Shop In de shop kun je items en personages unlocken.
  • Ranking Hier kan je een ranglijst bekijken van je bijgehouden overwinningen.
  • Museum (unlockable) Dit is een extra functie waarin de geluidsdata en afbeeldingen uit het spel kunt bekijken en luisteren

Around Wikia's network

Random Wiki