Wikia

Dabura
250px-DaburaMaximumPower-1-.png
Naam Dabura
Leeftijd {{{leeftijd}}}
Geboortdatum {{{geboortedatum}}}
Ras Demon
Kleur ogen Geel
Kleur haar Zwart
Debuut DBZ Episode: The Wizards Curse
Familie Babidi (meester)

Dabura is de heerser van het koninkrijk der demonen, totdat de tovenaar Babidi hem in zijn macht neemt.

Personaliteit

Dabura kwam altijd heel kalm en doordachtzaam voor. Hij schijnt heel loyaal te zijn aan Babidi en functioneerde als een soort van adviseur en bodyguard van Babidi.

Kracht

Dabura is heel bekend over het hele universum en hij heeft meermaals getoond hoe sterk hij is. Hij is heel snel omdat hij Kibito doodde en Piccolo en Krilin versteende in maar een paar seconden. Hij kwam ook heel slim over,hij was diegene die Babidi aanraadde om Vegeta te manipuleren en er werd zelfs gezegd dat zijn krachtniveau rond die van Cell zat. Hij vocht gelijk met Gohan Super Saiyan 2, wat ook een voorbeeld is van zijn enorme kracht.

Verhaal

Als Babidi's lijfwacht reist hij met hem mee naar de aarde. Daar dood hij Kibito verandert hij de Z-fighters Krillin en Piccolo in steen en vecht hij later met Gohan. Wanneer Buu weer tot leven werd gewekt was hij verbaast en niet verzadigt van de kracht van Buu en dacht dat het een fout was. Daarna toont Buu zijn kracht door hem blind te maken en nadien hem veel verder schopte. Later probeert hij nog Buu te doden door een speer door zijn lichaam te werpen maar Buu regenereert zichzelf, nadien wordt hij door Majin Buu in een koekje veranderd en opgegeten. In het hiernamaals verandert hij in een goed persoon. Verder is er niet veel bekend over Dabura's verleden.

Around Wikia's network

Random Wiki